Forside » CasualMeStuff » Lidt om for nylig..

Lidt om for nylig..

Lidt om de sidste par dage.
Mandag spiste jeg frokost med min far på Café efes. Det var smadderhyggeligt. cafeen ligger lige ned til havnen, så man har altså en smuk udsigt. Ejerne er kanon søde! Og priserne er helt i orden.
Jeg fik en kylling salat med hjemmebagt brød. Det smagte rigtig fint. Min far fik en kebab rulle. Så er han tilfreds haha. Efter det traskede vi lidt rundt i byen. Fik bestilt en bog jeg kan afhente i morgen (torsdag).
Min far smuttede, da han skulle hjem og rette nogen stile, så jeg mødtes med min mor. Vi skulle bare lige købe aftensmad. Senere smuttede jeg endnu igen i byen med min far, i selskab med min søster også. Vi smuttede lige på en Café og fik en kop kakao.
Tjeneren var virkelig sød og sørgede for jeg fik sukkerfri kakao. Nogen gange går det bare ikke med min sukkersyge og sød kakao. Og i mandags gik det altså ikke lige, så jeg fik en sukkerfri kop. Dog stadig med flødeskum! Det skal man altså havde på …

399070_10200426829861112_1966029297_n
Igår skulle jeg, mildest talt, ikke en skid!!! Kan ikke engang rigtig huske hvad jeg lavede om dagen ?! jeg kan huske jeg gik en tur og lavede aftensmad.. Lidt trist..

IMG_5298Aftensmaden i går blev fiskefrikadeller med forskellige salater. Not bad, i forhold til det mest bare var rester d:

natten til i dag var virkelig ikke sjov for mig. Mit blodsukker blev pludselig højt, og midt om natten stod jeg med hovedet over toilettet og troedde min sidste time var kommet (sådan for jeg det altså når jeg tror jeg skal kaste op, dramatisk, ja!) Men jeg kastede heldigvis ikke op, men tilbragte det mest af natten på sofaen i selskab med nederen tv…

IMG_5202Morgen mad her til morgen 🙂 A38 m. banan, hindbær, mandelsmør og lidt flad mave grød 🙂 ( må ikke spise for meget aft fuldkorn, grød og sådan noget desværre 😦 )

Mødte på arbejde kl 9. Og gud hjælpe mig om mit blodsukker ikke blev HI o gad det falde, nej! Arr jeg hader sådan nogen dage.. Jeg for det så dårligt og føler mig helt slatten 😦

150052_10200426829541104_963734918_nNød min frokost pause på arbejde med en salat. Honey mustard dressing er seriøst mums!! omg smager så godt 🙂

I dag har jeg også været til sang. Det begynder at gå meget fremad. Det dejligt. Så nu skal jeg synge ” i will always love you”. uhh den er altså svær skulle jeg hilse og sige 🙂 Men sjov med en (stor) udfordring 🙂

God aften allesammen!!

Skriv en kommentar